Yahoo haalt manager Google binnen

Yahoo haalt in een korte periode twee mensen van Google binnen. Eerst werd Marissa Mayer CEO van Google en nu is bekend geworden dat Henrique de Castro bestuurder wordt bij Yahoo.

Google logoGoogle heeft ondanks zeer grote veranderingen aan de zoekmachine zelf, tot nu toe in 2012, slechts 10% meer winst gedraaid als in 2011.

Per aandeel had men ongeveer 2 euro meer verwacht dan de huidige waarde van ongeveer 8 en een halve euro. Gezien de nieuwe ontwikkelingen is het nog steeds wachten op een inhaalslag van Yahoo.

Aangezien Google zich met name richt op Adwords klanten voor de lange termijn is de zekerheid op een stabiele financiĆ«le situatie groter als voorheen. Daarnaast is bekend dat de zoekresultaten steeds beter worden in de Google zoekmachine. Zo is Google in 2011 begonnen met updates die de zogenoemde 'kopieteksten' zwaar bestraft. In 2012 is Google actief aan de haal gegaan met massale promotie van websites, wat ook niet stimulerend werkt voor de zichtbaarheid van websites op internet.

Zoek ons op Google+

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

Unknown zei

Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woninglening, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening, risicokapitaal enz., Of is u om een ​​of meer redenen een lening geweigerd door een bank of financiĆ«le instelling. U bent op de juiste plaats voor uw leningoplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik heb een financieringsaanbod voor bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3% rente. Neem dan contact met ons op via e-mail: joshuabenloancompany@gmail.com