Ideal betaling zonder KVK toch mogelijk voor eigen webshop

Ideal zonder kvk
Uw eigen bedrijf met uw eigen webshop. Deze dient uiteraard betalingsmogelijkheden te hebben en Ideal is in Nederland de meest populaire.

Het grote voordeel van Ideal is dat u hiermee uw bestelling meteen kunt afronden. In 2010 is er een wet geïntroduceerd die het onmogelijk maakt voor ondernemers om Ideal zonder KVK te kunnen aanbieden.

Er zijn enkele buitenlandse providers die dit nog wel mogelijk maken. Juridisch zou dit mogelijk ook nog verantwoord kunnen zijn, omdat het Ideal account zelf via de gewoonlijke weg werkt. Een van de partijen waar Ideal nog aangeboden kan worden is 'moneybookers'.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com