Eigen zaak beginnen minder populair

Het beginnen van een eigen zaak is aantrekkelijk. Gedurende 2012 is het beginnen van een eigen zaak echter in populariteit gedaald.

Eigen zaak beginnen minder populair
Eigen zaak beginnen minder populair
Volgens enkele bronnen zouden in 2012 ruim 4 procent minder ondernemingen zijn gestart. Dit getal is gebaseerd op de eerste drie kwartalen. Waar in het verleden een eigen zaak hebben juist in populariteit toenam, is het nu dus een keer lager uitgevallen.

Dieperliggende oorzaken zijn feitelijk niet bekend, maar dit kunnen onder andere de huidige economische recessie zijn. Hierdoor raken steeds meer bedrijven in problemen en het starten van een eigen zaak, wordt hier op basis van die massale toename niet gestimuleerd. Naar zeggen zou binnen vier jaar meer dan een kwart van de bedrijven gestopt zijn met de bedrijfsactiviteiten.

12 opmerkingen:

Marcel zei

Ik begrijp het wel. Het gevaar zit het hem in de mensen met hypotheken waar steeds strenger op gelet wordt of er wel optijd wordt afgelost etc.

De ruimte om te starten wordt voor onze voeten weggeveegd.

Manon zei

Een eigen zaak hoeft natuurlijk niet altijd een fysieke winkel in te houden. In deze tijd groeien webshops als paddenstoelen uit de grond. Waarom juist een online winkel? Vaak vergt dit een veel lagere investering.

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com

Unknown zei

Goedendag

Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening met een rentepercentage van 2% afstemmen op uw budget. Als je interesse hebt, neem dan contact met ons op via joshuabenloancompany@gmail.com

Karin Sabine zei

Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

linda zei

HOE KREEG IK MIJN LENING VAN DIT GROTE BEDRIJF

Hallo mijn lieve mensen, ik ben Linda McDonald, woon momenteel in Austin Texas, VS. Ik ben op dit moment een weduwe met drie kinderen en ik zat vast in een financiële situatie in april 2018 en ik moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende kredietverstrekkers, zowel privé als zakelijk, maar nooit met succes, en de meeste banken hebben mijn krediet geweigerd, niet ten volle ten prooi vallen aan die schurken die hen zelfgeldlener noemen, ze zijn allemaal oplichterij, alles wat ze willen is jouw geld en u zult niet meer van hen horen dat ze het mij twee keer hebben aangedaan voordat ik de heer David Wilson ontmoette. Het interessantste is dat mijn lening binnen 74 uur aan mij is overgemaakt, dus ik zal u adviseren contact op te nemen met de heer David als u bent geïnteresseerd in het verkrijgen van een lening en u weet zeker dat u hem op tijd kunt terugbetalen. U kunt contact met hem opnemen via e-mail ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Geen kredietcontrole, geen mede-ondertekenaar met slechts 2% rente en betere aflossingsplannen en schema als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het veiligstellen van een lening zonder onderpand, neem dan vandaag nog contact op met de heer David Wilson voor uw lening

Ze bieden allerlei soorten leningen aan

Lening op korte termijn (5_10 jaar)
Langlopende lening (20_40)
Lening op middellange termijn (10_20)
Ze bieden een lening aan
Woninglening ............., Zakelijke lening ........ Schuldlening .......
Studielening .........., lening voor opstarten van bedrijven
Zakelijke lening ......., Bedrijfslening .............. enz
E-mail .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
Als het gaat om financiële crisis en lening, dan is de financiële lening van David Wilson de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik mevrouw Linda McDonald je veel geluk toewees ... ....

Unknown zei

Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com )

Please Fill the Application Form Below: -
Complete Name: -
Loan amount needed: -
Loan Duration: -
Purpose of loan: -
City / Country: -
Telephone: -
How Did You Hear About Us:

Do You Need A Loan To Consolidate Your Debt At 1.0%? RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com ) Or A Personal Loans * Business Loans etc. Interested Parties Should Contact Us For More Information Through Via E-mail: RMPCapitals@gmail.com ( RMPCapitals@usa.com )

Bill zei

Heeft u legitieme en snelle leendiensten?
We bieden momenteel 3% leningen van alle soorten, zakelijke leningen, persoonlijke leningen, autoleningen, landbouwleningen of projectfinanciering? We bieden leningen aan bedrijven en particulieren over de hele wereld, schuldconsolidatie, we bieden leningen van € 1000 tot € 100.000.000 aan elke instantie die een lening nodig heeft, dus neem vandaag nog contact met ons op voor uw dringende lening. ook al heb je lage kredietscores en financiële instellingen? neem contact met ons op WhatsApp +27653716382 neem contact met ons op, reageer onmiddellijk op deze e-mail: billjohnson.loanfirm011@gmail.com
Website: https://billjohnsonloanfir.wixsite.com/billjohnsonloanfirm

WILLIAMS zei

LENINGSGELEGENHEID
Bent u een ondernemer, industrieel, handelaar of een andere persoon met financiële problemen. U wilt uw bedrijf uitbreiden, u wilt een bedrijf starten, u moet schulden aflossen, dan is Wang Lee Loan Service het antwoord op uw vragen. U heeft nu de enige persoon die u kan helpen. Het is deze man meneer Wang Lee., Neem contact met hem op via zijn e-mailadres: wangleetitleloanservice355@gmail.com, en u zult volledig tevreden zijn.

Anoniem zei

Getuigenis over hoe ik mijn lening tegen 2% heb ontvangen (Frank Loans Services)

Ik zou zonder voorbehoud aanraden om samen te werken met Frank Loan Services, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven.

Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypotheekleningen, woningleningen.Neem vandaag nog contact met hen op voor verdere vragen via e-mail : k.frankloans@gmail.com

Anonymous zei

Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447868753778

oliver Henrich zei

Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103