Webwinkel succes: nodig voor uw bedrijf

30-08-2012 - Het succes van de webwinkel is niet meer weg te denken als het gaat om de verkoop van consumenten artikelen. Voor het succes van uw webwinkel
Bij het starten van een eigen bedrijf kan dit een belangrijk onderdeel zijn van de bedrijfsactiviteiten

Succes van de webwinkel niet meer weg te denken
Ideal is de meest gebruikte betaalmethode.
Een webwinkel of webshop helpt om meer uit uw verkoop te halen. Zo'n tien jaar geleden zijn veel bedrijven niet in deze ontwikkeling meegegaan. De bedrijven die hier wel in meegingen behaalden veel meer omzet en succes. Tegenwoordig is de webshop zelfs de voornaamste bron van inkomsten. Gehele bedrijven worden opgericht met als verkoopkanaal 'het internet'.

Op het internet is een grote vraag naar webwinkel software. Er zijn daarom diverse bedrijven die zich bezig houden met het aanbieden van software en uitbreidingsmogelijkheden. De bekendste software zijn Magento, Virtuemart en Prestashop. Maar er zijn uiteraard nog meer software mogelijkheden zoals HikaShop, OS-Commerce, ZenCart en nog véél meer.

Als u uw eigen bedrijf gaat starten, dan kunnen ons voorstellen dat er veel informatie op u afkomt en u tevens veel vragen heeft. Graag nodigen wij u uit uw kennis met andere mensen te delen. Vanaf deze week is de sectie 'webwinkel starten' geopend. Daar kunt u recensies van webwinkel software lezen, andere websites doorlezen en tevens uw eigen ervaring delen.
Zoek ons op Google+

2 opmerkingen:

Kim zei

Helemaal mee eens. Een goede website en een van de belangrijkste dingen die meespelen met het bedrijf.

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com