Handel met China: tips

In dit artikel leest u tips over handel met China. De man met de naam 'Haozhi Chen' is ondernemer in china en heeft diverse ondernemingen succesvol opgericht. Het is bekend dat Haozhi op zijn minst drie domeinen succesvol heeft gemaakt. Dit heeft hij in China gedaan en hij heeft een aantal adviezen en tips over zaken doen met China.

Universitaire opleiding
Volgens Haozhi duren universitaire studies te lang en duurt het niet lang voordat dit slechts een dure bezigheidstherapie is. Volgens hem is dit op korte termijn 'ouderwets'.

Rol en snelheid van het internet en het ondernemen
Hij geeft tevens aan dat in de huidige wereld ondernemen de best mogelijke manier is om (internet)bedrijven succesvol te maken. Hij geeft ook aan dat handel, informatieoverdracht en geld erg belangrijk zijn. Tegenwoordig is internet daarvoor het belangrijkste kanaal. Haozhi geeft aan dat een juist (en wellicht innovatief) ondernemersklimaat erg belangrijk is, vooral het mee kunnen gaan in ontwikkelingen.
Handel met China
Verder laat deze succesvolle Chines tevens zien dat dergelijke successen ook afhangen van externe factoren zoals de overheid. Hij laat duidelijk doorschemeren in zijn bewoordingen dat partnership met een staatsbedrijf van groot belang kan zijn, afhankelijk van het soort markt waarin men zich bevindt. Tot slot is creativiteit een van de belangrijkste zaken om succesvol te ondernemen in China. Hij doelt vooral op de kracht van innovatie, hetgeen geen mens aan de hand van handleidingen kan aanleren. Het lijkt er zelfs op dat educatie de creativiteit in de weg staat.

Op diverse internationale websites wordt gesuggereerd dat Haozhi Chen niet zo geliefd is bij verschillende mensen en partijen. Gebruik de informatie uit dit artikel dus uitsluitend als inspiratie indien u in China wilt gaan ondernemen. Educatie is in de meeste gevallen een vereiste voor het verkrijgen van een goede baan en de persoonlijke ontwikkeling.
Zoek ons op Google+

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaalbedrag van eur 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com