Jeugdwerkloosheid bevestigd door FNV 'Jong'

Werkloosheid jongeren
20-07-2012 - De jeugdwerkloosheid onder de jongeren in Nederland wordt steeds groter. De FNV vakbond 'Jong' heeft aangegeven dit aangegeven.

De vakbond geeft aan dat eerdere cijfers in de afgelopen twee jaar niet juist waren, doordat niet alle jongeren als werkloos zijn geregistreerd. Vooral in de politiek wordt dit probleem teveel in de doofpot gestopt. Er blijkt geen tijd en ruimte om dit probleem onder de loep te brengen. Het lijkt erop dat ons land economisch gezien in zwaarder weer verkeerd als iemand zich had kunnen bedenken.
De schatting van de FNV vakbond 'jong' is dat nog ruim 100.000 jongeren extra aan de (reeds bekende) database met werklozen, moet worden toegevoegd. Daarom zal het aantal werkloze jongeren ongeveer 1 op 4 zijn en mogelijk nog meer.

Er wordt door mensen uit de maatschappij nu al gesproken over een verloren genaratie. Het zijn niet alleen de cijfers en de economische vooruitgang die bepalen hoe goed het met ons land gaat. Ook de zaken die juist makkelijk zichtbaar zijn, kunnen als maatstaaf worden gebuikt. Zo is de voedselbank een steeds groter wordend tafereel, hebben steeds minder jongeren een baan en worden in het bedrijfsleven nauwelijks vaste contracten gesloten. Daarnaast wordt onze bevolking alsmaar groter en zien we eerder adchteruitgang dan vooruitgang.

Normaliter is een crisis in Nederland met veel vertrouwen terug te draaien. Nu is die situatie anders, zo investeerde Europa 130 miljard in Griekenland. Terwijl Griekenland uiteindelijk alleen geholpen wordt, omdat een falliet Griekenland ook de economische situatie in Nederland verslechterd. Werkelijk geen gerechtigd kiezer geloofd dat dit werkelijk voor Griekenland was gegeven.

Zoek ons op Google+

1 opmerking:

linda zei

HOE KREEG IK MIJN LENING VAN DIT GROTE BEDRIJF

Hallo mijn lieve mensen, ik ben Linda McDonald, woon momenteel in Austin Texas, VS. Ik ben op dit moment een weduwe met drie kinderen en ik zat vast in een financiële situatie in april 2018 en ik moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende kredietverstrekkers, zowel privé als zakelijk, maar nooit met succes, en de meeste banken hebben mijn krediet geweigerd, niet ten volle ten prooi vallen aan die schurken die hen zelfgeldlener noemen, ze zijn allemaal oplichterij, alles wat ze willen is jouw geld en u zult niet meer van hen horen dat ze het mij twee keer hebben aangedaan voordat ik de heer David Wilson ontmoette. Het interessantste is dat mijn lening binnen 74 uur aan mij is overgemaakt, dus ik zal u adviseren contact op te nemen met de heer David als u bent geïnteresseerd in het verkrijgen van een lening en u weet zeker dat u hem op tijd kunt terugbetalen. U kunt contact met hem opnemen via e-mail ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Geen kredietcontrole, geen mede-ondertekenaar met slechts 2% rente en betere aflossingsplannen en schema als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het veiligstellen van een lening zonder onderpand, neem dan vandaag nog contact op met de heer David Wilson voor uw lening

Ze bieden allerlei soorten leningen aan

Lening op korte termijn (5_10 jaar)
Langlopende lening (20_40)
Lening op middellange termijn (10_20)
Ze bieden een lening aan
Woninglening ............., Zakelijke lening ........ Schuldlening .......
Studielening .........., lening voor opstarten van bedrijven
Zakelijke lening ......., Bedrijfslening .............. enz
E-mail .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
Als het gaat om financiële crisis en lening, dan is de financiële lening van David Wilson de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik mevrouw Linda McDonald je veel geluk toewees ... ....